De kunst van samen leren

Samen staan we sterker

SCOH en Gro Up

Kindcentrum Da Vinci biedt kinderen van 0 tot 13 jaar een veilige en warme plek om te groeien, spelen en leren. Wij bieden onderwijs en opvang onder één dak, waardoor de kinderen ononderbroken en soepel kunnen doorstromen. De nieuwsgierigheid van het kind nemen wij als uitgangspunt om de kinderen te stimuleren zich verder te ontwikkelen, te onderzoeken, uit te vinden en elke dag weer iets nieuws te leren.

Kindcentrum Da Vinci wordt gevormd door basisschool Ds. D.A. v.d. Boschschool en Gro Up Kinderopvang.

Klik hier voor de kalender van het huidige schooljaar

Anne van Zuuren

De verhuizing naar het nieuwe kindcentrum is voor ons belangrijk om het nieuwe concept tot in de puntjes uit te kunnen werken. Kindcentrum Da Vinci biedt onder andere een gezamenlijk leerplein waar zowel opvang als onderwijs gebruik van kunnen maken. De leesbankjes die een leerkracht kan gebruiken als een klein groepje leerlingen samen gaat lezen, worden tijdens de naschoolse opvang bijvoorbeeld gebruikt om op te chillen. Het leerplein vormt het kloppend hart van het nieuwe kindcentrum.

- Anne van Zuuren, onderbouwcoördinator